Dyrektor Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Zastępca Głównego Księgowego
Obowiązki:
- nadzór i kontrola pracy pracowników sekcji finansowej
- koordynowanie, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności jednostki
- nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowych i rozliczenia podatkowe,
- przygotowywanie sprawozdań, analiz i bilansów księgowych,
- bieżące monitorowanie zmian w przepisach,
- tworzenie polityki rachunkowości oraz procedur księgowo-podatkowych,
- nadzór nad ewidencją środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- optymalizacja procesów i procedur księgowych,
- obsługa audytów finansowych, współpraca z biegłym rewidentem,
- nadzór nad właściwym obiegiem, utrzymaniem, przechowywaniem oraz archiwizacją dokumentów księgowych,
- ścisła współpraca z Główną Księgową i Dyrektorem Finansowym w zarządzaniu pracą całego działu,
- uczestniczenie w procesach zamykania okresów księgowych (miesiąc/kwartał/rok),
- bieżące zaangażowanie w sprawy podatkowe i księgowe (merytoryczne wsparcie zespołu),prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,
- organizacja pracy działu finansowo- księgowego, nadzór nad kierownikami i pracownikami działu,
- kontrola poprawności dekretowania i księgowania dokumentów, analiza i uzgadnianie kont księgi głównej,
- udział w sporządzaniu Raportów rocznych, sprawozdań kwartalnych, półrocznych, rocznych,
- współpraca z zespołem księgowości w zakresie monitorowania płatności i faktur,
- wsparcie głównego księgowego w planowaniu i realizacji zamknięcia miesięcznego i rocznego,
- zarządzanie dokumentami finansowymi zgodnie z wymogami prawnymi i regulacyjnymi,
- nadzór nad dostarczaniem dokumentacji finansowej na czas i jej kompletność,
- współpraca z innymi działami firmy w zakresie rozliczania projektów i inwestycji.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie ekonomiczne a mile widziane wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: finanse lub rachunkowość,
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku księgowego lub w dziale finansowo-księgowym,
- bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych i prawa podatkowego,
- znajomość działania systemów księgowych oraz narzędzi MS Office w szczególności aplikacji Excel,
- umiejętności analityczne oraz szacowania ryzyka finansowego,
- zaangażowanie, dokładność, terminowość i umiejętności interpersonalne,
- gotowość do podjęcia decyzji oraz umiejętność wprowadzania zmian w procesach księgowych.
- umiejętność samodzielnej analizy i rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- pracę w zgranym zespole,
- atrakcyjny pakiet socjalny (ZFŚS),
- stałe godziny pracy,
Oferty (CV i list motywacyjny) prosimy składać w sekretariacie Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze lub na adres e-mailowy: rekrutacja@spzoz.jgora.pl do dnia 31.12.2024 r.
Szpital nie zwraca nadesłanych dokumentów i rozpatruje tylko te oferty, które spełniają wymogi. W przypadku chęci aby oferta mogła być przechowywania do czasu kolejnych rekrutacji prosimy o dodatkową klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych”
Informacja o ochronie danych osobowych uczestników rekrutacji lub osób ubiegających się o zatrudnienie w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH? Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (dalej: RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej z siedzibą przy ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra (dalej: Administrator). Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem numeru telefonu: 75 753 71 00 oraz adresu e-mail: poczta@spzoz.jgora.pl. Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa. W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ POSŁUGUJEMY SIĘ DANYMI? Państwa danymi osobowymi będziemy posługiwać się w następujących celach:
- Prowadzenie rekrutacji z wykorzystaniem danych innych niż niezbędne dla zawarcia umowy (np. zdjęć, informacji o stanie cywilnym, zainteresowaniach itp.), dobrowolnie przekazanych przez uczestnika rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgoda),
- Potwierdzenie możliwości wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – umowa oraz działania zmierzające do jej zawarcia),
- Realizacja obowiązków prawnych Administratora związanych z rekrutacją, w szczególności wynikających z przepisów Kodeksu pracy lub przepisów Kodeksu cywilnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny),
- Dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami, związanymi z rekrutacją lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes); terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny,
- Ustalenie, czy dane osobowe uczestnika rekrutacji są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym (art. 10 RODO w związku z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym – obowiązek prawny ).
Danymi osobowymi niezbędnymi dla zawarcia umowy i realizacji obowiązków prawnych są:
- Imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, przekazane przez uczestnika rekrutacji dane kontaktowe oraz, jeżeli jest to niezbędne dla wykonywania pracy na określonym stanowisku, informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w przypadku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę),
- Imię (imiona), nazwisko, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, numer PESEL, numer NIP, informacje nt. urzędu skarbowego i oddziału NFZ, numer rachunku bankowego. (w przypadku zatrudnienia na podstawie umowy cywilnoprawnej). Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla udziału w rekrutacji oraz innych wskazanych wyżej celów Administratora. Odmowa przekazania danych może się wiązać z brakiem możliwości udziału w rekrutacji oraz realizacji innych wskazanych celów Administratora. Informujemy, że Państwa dane nie będą służyły podejmowaniu decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu w rozumieniu art. 22 RODO.
JAK DŁUGO BĘDZIEMY POSŁUGIWAĆ SIĘ DANYMI? Będziemy posługiwać się danymi przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
- Okres do momentu ewentualnego skutecznego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- Okres rekrutacji (o ile kandydat nie wyrazi odrębnej zgody na uwzględnianie jego zgłoszenia w innych rekrutacjach Administratora),
- Okres przedawnienia roszczeń,
- Okres do momentu ewentualnego złożenia skutecznego sprzeciwu.
JAK WYCOFAĆ ZGODĘ? W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych – w przypadku danych, które na jej podstawie są przetwarzane. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych takich danych i zostaną one usunięte. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA? Mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych – na zasadach określonych w RODO.
Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE? Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać (oprócz osobom upoważnionym przez Administratora) innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych, teleinformatycznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom notarialnym lub prawnym).
JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH? W sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych (IOD) za pośrednictwem wskazanego adresu korespondencyjnego lub adresu e-mail: rodo@jamano.pl.