Twój zakres obowiązków
 naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń ze stosunku pracy
 rozliczanie świadczeń dodatkowych (ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, Multisport )
 przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych z ZUS, US, PFRON, GUS
 obsługa pracowniczych planów kapitałowych
 prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników
 prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia, m. in.: umów o pracę, aneksów, świadectw pracy
 kontrola badań lekarskich, szkoleń BHP
 wydawanie zaświadczeń dla pracowników
 wsparcie merytoryczne pracowników i kadry menedżerskiej w zakresie prawa pracy
 przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy.

Nasze wymagania
 kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze kadrowo-płacowym
 praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, ZFŚS, pracowniczych planów kapitałowych
 umiejętność sporządzania deklaracji oraz sprawozdań wymaganych przez ZUS, US, PFRON, GUS, deklaracji z zakresu PPK
 mile widziana znajomość programu kadrowo-płacowego Symfonia
 praktyczna znajomość programu Płatnik
 odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, systematyczność, terminowość
 komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.

To oferujemy
 stabilne zatrudnienie - umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu
 praca w 3-osobowym zespole o bardzo wysokim poziomie odpowiedzialności i rzetelności
 możliwość rozpoczęcia pracy między 06:40 a 08:00
 okazjonalna możliwość pracy zdalnej
 dofinansowanie pakietu medycznego
 dofinansowanie karty Multisport
 atrakcyjna oferta ubezpieczenia na życie i ZFŚS
 darmowy parking, dogodny dojazd komunikacją miejską
 praca w nowoczesnym biurze
Benefity

 dofinansowanie zajęć sportowych
 prywatna opieka medyczna
 elastyczny czas pracy
 spotkania integracyjne
 brak dress code’u
 kawa / herbata
 parking dla pracowników
 dodatkowe świadczenia socjalne
 dofinansowanie wypoczynku
 program rekomendacji pracowników
 inicjatywy dobroczynne

CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@kancelariahtp.com

Chcesz wiedzieć więcej o procesie rekrutacji? Odwiedź naszą stronę www.kancelariahtp.com i poznaj nas lepiej.
Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Kancelarii Prawnej HTP Puniewska Waszczyńska sp. k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kwidzyńskiej 2, zgadzasz się na przetwarzanie przez Kancelarię Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Pełną informację odnośnie przetwarzania. Administratorem Twoich danych osobowych jest Kancelaria Prawna HTP Puniewska Waszczyńska sp. k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kwidzyńskiej 2.
Przetwarzanie podanych przez Ciebie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lif. a) RODO). W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@kancelariahtp.com . Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Pozostałe oferty z tego samego miasta

ul. Gen. Józefa Bema 7-9/1A
50-265 Wrocław

kom. BIURO WE WROCŁAWIU - 531 012 973
tel. 71 343 76 27
tel. 71 344 26 82
kom. SZKOLENIA - 601 792 390 Marzena Brzezińska
kom. SZKOLENIA - 537 622 800 - Klaudia Wieczorek
tel. ODDZIAŁ JELENIA GÓRA
tel. 75 64 12 200
kom. 603 783 626

biuro@wroclaw.skwp.pl
szkolenia@wroclaw.skwp.pl
kursy@wroclaw.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

Oddział w Jeleniej Górze
ul.1-go Maja 76/1B
58-500 Jelenia Góra

tel. 75 64 12 200
kom. 603 783 626

szkolenia@jeleniagora.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635