Dyrektor

Liceum Ogólnokształcącego nr XVII

  1. Agnieszki Osieckiej we Wrocławiu

OGŁASZA  NABÓR  NA  STANOWISKO

SAMODZIELNEGO REFERENTA/ SPECJALISTY DS. PŁAC

 Adres jednostki: Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej
Tęczowa 60
53-603 Wrocław
tel. ( 071 / 798-67-40, wew.100)

Nazwa stanowiska: samodzielny referent/specjalista ds. płac

Wymiar czasu pracy: 0,5 etatu tj. 20 h tygodniowo, zatrudnienie od miesiąca czerwca 2025 r., z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony

  • Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA);
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  • osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
  •  wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na danym stanowisku i roczny staż pracy lub wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na danym stanowisku i czteroletni staż pracy.
  • Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
  • biegła znajomość obsługi komputera, pakiet biurowy MS Office);
  • znajomość obsługi programu komputerowego VULCAN, PŁATNIK, PABS, PABS-ANKA
  • znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatków, prawa pracy;
  • samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, rzetelność, komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • wysoka kultura osobista,

Dodatkowym atutem będzie przynajmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowisku samodzielnego

referenta/specjalisty ds. płac.

 

  • Zakres obowiązków:
  • wprowadzanie danych kadrowych i płacowych do programu Płace Vulcan, na podstawie informacji z działu kadr oraz analiza i aktualizacja informacji – sporządzanie list płac;
  • rozliczanie umów –zleceń i innych umów cywilnoprawnych -  sporządzanie list płac;
  • przygotowanie list płac dotyczących wypłat świadczeń ZFŚS oraz wypłat zapomóg zdrowotnych;
  • naliczanie wynagrodzenia chorobowego oraz świadczeń ZUS – sporządzanie list płac;
  • sporządzanie i kompletowanie dokumentów do zasiłków opiekuńczych, macierzyńskich i chorobowych;
  • bieżące monitorowanie terminów wypłat nagród jubileuszowych, zmian dodatku stażowego i innych;
  • wprowadzanie na bieżąco potrąceń związanych z PKZP, pożyczki mieszkaniowe, komornicze, związków zawodowych i innych;
  • sporządzanie zapotrzebowania na środki dotyczące płac, dodatku dochodowego i składek ZUS;
  • bieżąca rejestracja, wprowadzanie zmian oraz wyrejestrowania pracowników w programie ZUS-płatnik;
  • sporządzanie zaświadczeń dla pracowników;
  • sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-11, PIT-4R oraz pozostałych rozliczeń z Urzędem Skarbowym;
  • sporządzanie rocznych rozliczeń składek ZUS oraz zaświadczeń dotyczących emerytów;
  • współpraca przy planowaniu budżetu w aplikacji PABS w zakresie wynagrodzeń;
  • sporządzanie sprawozdań GUS, SIO, meldunków oraz innych sprawozdań wymaganych przepisami dotyczących wynagrodzeń i spraw pracowniczych    w LO nr XVII;
  • ścisła współpraca ze specjalista ds. kadr i głównym księgowym;
  • wprowadzanie aktualnych informacji dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych.

 

  • Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny;
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;
  • kserokopie świadectw pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności i wykształcenie;
  • oświadczenie o niekaralności;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z praw publicznych;
  • kwestionariusz osobowy.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą: „Zgodnie z art.6.ust.1.lit.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 . (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich  danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”.

 

  • Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie dyrektora szkoły Liceum Ogólnokształcącego nr XVII im. Agnieszki Osieckiej ul. Tęczowa 60, 53-603 Wrocław, w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem  „Nabór  na stanowisko samodzielny referent/specjalista ds. płac”               w terminie do 09.05.2025 r. do godz. 15:00.
  • Aplikacje dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej

 

  • Inne informacje:
  • Informacje o metodach naboru:
  1. weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym;
  2. rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi osobami;
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej https://loxvii.bip.gov.pl
  • Sposoby postepowania z dokumentami aplikacyjnymi:
  1. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do jego akt  osobowych,
  2. dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, biorących udział w konkursie będą przechowywane w placówce prze okres 2 tygodni od daty zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane osobiście ulegną zniszczeniu.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:    71/798-67-40 wew. 100

KLAUZULA INFORMACYJNA – PROCES REKRUTACJI

  1. Administratorem Twoich danych jest Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej we Wrocławiu, ul. Tęczowa 60, 53-603 Wrocław (dalej: My). Kontakt z nami możliwy jest pod mailem: liceum@lo17.wroc.pl.
  2. Dane kontaktowe do naszego inspektora ochrony danychto: inspektor@coreconsulting.pl albo CORE Consulting,  Stary Rynek 80/82, 61-772 Poznań.
  3. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
  4. Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych jest zależna od tego, w jakim celu je przetwarzamy. I tak, podstawą przetwarzania będzie:
  5. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO):
  • w odniesieniu do danych osobowych, których zakres wynika z przepisów Kodeksu pracy oraz ustaw szczególnych – w tym Karty Nauczyciela.
  1. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO):
  • którą wyrażasz poprzez zgłoszenie się do procesu rekrutacji i przesłania nam dokumentów aplikacyjnych;
  • w zakresie danych, które przekazujesz nam z własnej inicjatywy (np. wizerunek jeśli do dokumentów aplikacyjnych zostało dołączone zdjęcie).
  • jeśli w dokumentach rekrutacyjnych została zawarta klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych.
  1. Zakres danych, których przekazania wymagamy w procesie rekrutacji wynika z przepisów ustaw, a ich przekazanie jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
  2. Będziemy przetwarzać Twoje dane przez okres prowadzenia procesu rekrutacji, jeśli zaś została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych – dane będziemy przetwarzać przez okres roku od dnia zakończenia bieżącej rekrutacji lub do momentu wycofania zgody.
  3. Zgoda może zostać wycofana w każdym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez administratora przed jej wycofaniem.
  4. Twoje dane nie będą podlegały profilowaniu, ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
  5. Nie udostępniamy na własność Twoich danych żadnym podmiotom komercyjnym. Wiedz jednak, że Twoje dane związane z rekrutacją mogą zostać ujawnione:
    1. firmom utrzymującym i serwisującym nasze serwery informatyczne,
    2. kancelariom prawnym, które wspierają nas w obszarze bieżącej działalności,
    3. firmom obsługującym nas w obszarze IT, w tym serwisującym urządzenia wykorzystywane przez nas w bieżącej działalności,
    4. podmiotom utrzymującym oprogramowanie, z którego korzystamy w ramach bieżącej działalności,
    5. kurierom i poczcie polskiej – w związku z przesyłaną korespondencją.

Twoje dane osobowe w ramach wykonywanych przez nas zadań w obszarze sprawowania władzy publicznej i realizacji interesu publicznego są również udostępniane innym jednostkom organizacyjnym w ramach naszej jednostki samorządu terytorialnego.

Jeśli jesteś zainteresowany jakie są to podmioty napisz na adres naszej placówki: Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej we Wrocławiu, ul. Tęczowa 60, 53-603 Wrocław bądź skontaktuj się mailowo, za pośrednictwem naszej skrzynki: liceum@lo17.wroc.pl.

  1. Przysługują Ci następujące prawa, w zależności od podstawy przetwarzania Twoich danych:
  2. wypełnienie obowiązku prawnego – prawo do żądania: dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  3. zgoda – prawo do żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora.
  4. Odrębnie chcemy Cię poinformować, że masz również prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
  5. Uprawnienia, o których mowa powyżej możesz wykonać poprzez kontakt pod adresem e-mail: liceum@lo17.wroc.pl lub listownie na adres: Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej we Wrocławiu, ul. Tęczowa 60, 53-603 Wrocław.
  6. Jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych to masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: iod@uodo.gov.pl, uodo.gov.pl).

Pozostałe oferty z tego samego miasta

ul. Gen. Józefa Bema 7-9/1A
50-265 Wrocław

tel. 71 343 76 27
tel. 71 344 26 82
kom. 531 012 973
kom. szkolenia 601 792 390 Marzena Brzezińska
kom. szkolenia 537 622 800 Weronika Nowak
kom. marketing 531 012 973 Estera Jaroszewska

biuro@wroclaw.skwp.pl
szkolenia@wroclaw.skwp.pl
kursy@wroclaw.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

Oddział w Jeleniej Górze
ul.1-go Maja 76/1B
58-500 Jelenia Góra

tel. 75 64 12 200
kom. 603 783 626

szkolenia@jeleniagora.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

godziny otwarcia biura:
7:30 do 15:30