Dyrektor
Liceum Ogólnokształcącego nr XVII
- Agnieszki Osieckiej we Wrocławiu
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
SAMODZIELNEGO REFERENTA/ SPECJALISTY DS. PŁAC
Adres jednostki: Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej
Tęczowa 60
53-603 Wrocław
tel. ( 071 / 798-67-40, wew.100)
Nazwa stanowiska: samodzielny referent/specjalista ds. płac
Wymiar czasu pracy: 0,5 etatu tj. 20 h tygodniowo, zatrudnienie od miesiąca czerwca 2025 r., z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
- wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na danym stanowisku i roczny staż pracy lub wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na danym stanowisku i czteroletni staż pracy.
- Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- biegła znajomość obsługi komputera, pakiet biurowy MS Office);
- znajomość obsługi programu komputerowego VULCAN, PŁATNIK, PABS, PABS-ANKA
- znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatków, prawa pracy;
- samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, rzetelność, komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- wysoka kultura osobista,
Dodatkowym atutem będzie przynajmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowisku samodzielnego
referenta/specjalisty ds. płac.
- Zakres obowiązków:
- wprowadzanie danych kadrowych i płacowych do programu Płace Vulcan, na podstawie informacji z działu kadr oraz analiza i aktualizacja informacji – sporządzanie list płac;
- rozliczanie umów –zleceń i innych umów cywilnoprawnych - sporządzanie list płac;
- przygotowanie list płac dotyczących wypłat świadczeń ZFŚS oraz wypłat zapomóg zdrowotnych;
- naliczanie wynagrodzenia chorobowego oraz świadczeń ZUS – sporządzanie list płac;
- sporządzanie i kompletowanie dokumentów do zasiłków opiekuńczych, macierzyńskich i chorobowych;
- bieżące monitorowanie terminów wypłat nagród jubileuszowych, zmian dodatku stażowego i innych;
- wprowadzanie na bieżąco potrąceń związanych z PKZP, pożyczki mieszkaniowe, komornicze, związków zawodowych i innych;
- sporządzanie zapotrzebowania na środki dotyczące płac, dodatku dochodowego i składek ZUS;
- bieżąca rejestracja, wprowadzanie zmian oraz wyrejestrowania pracowników w programie ZUS-płatnik;
- sporządzanie zaświadczeń dla pracowników;
- sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-11, PIT-4R oraz pozostałych rozliczeń z Urzędem Skarbowym;
- sporządzanie rocznych rozliczeń składek ZUS oraz zaświadczeń dotyczących emerytów;
- współpraca przy planowaniu budżetu w aplikacji PABS w zakresie wynagrodzeń;
- sporządzanie sprawozdań GUS, SIO, meldunków oraz innych sprawozdań wymaganych przepisami dotyczących wynagrodzeń i spraw pracowniczych w LO nr XVII;
- ścisła współpraca ze specjalista ds. kadr i głównym księgowym;
- wprowadzanie aktualnych informacji dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności i wykształcenie;
- oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z praw publicznych;
- kwestionariusz osobowy.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą: „Zgodnie z art.6.ust.1.lit.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 . (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie dyrektora szkoły Liceum Ogólnokształcącego nr XVII im. Agnieszki Osieckiej ul. Tęczowa 60, 53-603 Wrocław, w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko samodzielny referent/specjalista ds. płac” w terminie do 09.05.2025 r. do godz. 15:00.
- Aplikacje dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
- Inne informacje:
- Informacje o metodach naboru:
- weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym;
- rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi osobami;
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej https://loxvii.bip.gov.pl
- Sposoby postepowania z dokumentami aplikacyjnymi:
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, biorących udział w konkursie będą przechowywane w placówce prze okres 2 tygodni od daty zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane osobiście ulegną zniszczeniu.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 71/798-67-40 wew. 100
KLAUZULA INFORMACYJNA – PROCES REKRUTACJI
- Administratorem Twoich danych jest Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej we Wrocławiu, ul. Tęczowa 60, 53-603 Wrocław (dalej: My). Kontakt z nami możliwy jest pod mailem: liceum@lo17.wroc.pl.
- Dane kontaktowe do naszego inspektora ochrony danychto: inspektor@coreconsulting.pl albo CORE Consulting, Stary Rynek 80/82, 61-772 Poznań.
- Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
- Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych jest zależna od tego, w jakim celu je przetwarzamy. I tak, podstawą przetwarzania będzie:
- wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO):
- w odniesieniu do danych osobowych, których zakres wynika z przepisów Kodeksu pracy oraz ustaw szczególnych – w tym Karty Nauczyciela.
- zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO):
- którą wyrażasz poprzez zgłoszenie się do procesu rekrutacji i przesłania nam dokumentów aplikacyjnych;
- w zakresie danych, które przekazujesz nam z własnej inicjatywy (np. wizerunek jeśli do dokumentów aplikacyjnych zostało dołączone zdjęcie).
- jeśli w dokumentach rekrutacyjnych została zawarta klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych.
- Zakres danych, których przekazania wymagamy w procesie rekrutacji wynika z przepisów ustaw, a ich przekazanie jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
- Będziemy przetwarzać Twoje dane przez okres prowadzenia procesu rekrutacji, jeśli zaś została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych – dane będziemy przetwarzać przez okres roku od dnia zakończenia bieżącej rekrutacji lub do momentu wycofania zgody.
- Zgoda może zostać wycofana w każdym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez administratora przed jej wycofaniem.
- Twoje dane nie będą podlegały profilowaniu, ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
- Nie udostępniamy na własność Twoich danych żadnym podmiotom komercyjnym. Wiedz jednak, że Twoje dane związane z rekrutacją mogą zostać ujawnione:
- firmom utrzymującym i serwisującym nasze serwery informatyczne,
- kancelariom prawnym, które wspierają nas w obszarze bieżącej działalności,
- firmom obsługującym nas w obszarze IT, w tym serwisującym urządzenia wykorzystywane przez nas w bieżącej działalności,
- podmiotom utrzymującym oprogramowanie, z którego korzystamy w ramach bieżącej działalności,
- kurierom i poczcie polskiej – w związku z przesyłaną korespondencją.
Twoje dane osobowe w ramach wykonywanych przez nas zadań w obszarze sprawowania władzy publicznej i realizacji interesu publicznego są również udostępniane innym jednostkom organizacyjnym w ramach naszej jednostki samorządu terytorialnego.
Jeśli jesteś zainteresowany jakie są to podmioty napisz na adres naszej placówki: Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej we Wrocławiu, ul. Tęczowa 60, 53-603 Wrocław bądź skontaktuj się mailowo, za pośrednictwem naszej skrzynki: liceum@lo17.wroc.pl.
- Przysługują Ci następujące prawa, w zależności od podstawy przetwarzania Twoich danych:
- wypełnienie obowiązku prawnego – prawo do żądania: dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- zgoda – prawo do żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora.
- Odrębnie chcemy Cię poinformować, że masz również prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Uprawnienia, o których mowa powyżej możesz wykonać poprzez kontakt pod adresem e-mail: liceum@lo17.wroc.pl lub listownie na adres: Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej we Wrocławiu, ul. Tęczowa 60, 53-603 Wrocław.
- Jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych to masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: iod@uodo.gov.pl, uodo.gov.pl).