Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
•prowadzenie kompleksowej księgowości spółdzielni mieszkaniowej, w tym ksiąg rachunkowych, podatkowych i ewidencji kont,
•opracowywanie raportów finansowych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
•przygotowywanie planu gospodarczego spółdzielni oraz nadzór nad jego realizacją,
•zarządzanie finansami i kontrolowanie wpływów i wydatków spółdzielni mieszkaniowej,
•współpraca z organami nadzorczymi i podatkowymi, doradcami finansowymi, prawnymi oraz lustratorami,
•monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego i finansowego oraz ich wpływu na działalność spółdzielni mieszkaniowej i podejmowanie odpowiednich działań,
•sporządzanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji podatkowej,
•ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy i rozliczeń podatku VAT,
•prowadzenie spraw kadrowo – płacowych,
•nadzorowanie i rozliczanie inwentaryzacji majątku,
•przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu,
•kontrolowanie zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem gospodarczym,
•windykacja należności i prawidłowa realizacja zobowiązań,
•wystawienie faktur i not obciążeniowych przeznaczonych do ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów w ramach prowadzonej działalności,
•wykonywanie poleceń z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej.
Wymagania:
•Bardzo dobra znajomość zasad z zakresu finanse księgowość, rachunek kosztów, zagadnień kadrowo-płacowych z rynku spółdzielni mieszkaniowych,
•Mile widziane doświadczenie w pracy w systemie Dom5,
•Dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność i dokładność,
•Sumienność i zaangażowanie w realizację zadań.
Oferujemy:
•Pracę w dynamicznym zespole;
•Szkolenia z zakresu obsługiwanego systemu;
•Możliwość rozwoju zawodowego;
•Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
KONTAKT:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Nova Locum"
50-382 Wrocław ul. Szczytnicka 30/1
tel.: 71 372 20 41
email: novalocum@vp.pl