
PROMOCYJNA CENA
Tylko dla uczestników kursów certyfikacji zawodu księgowego organizowanych w OD SKwP istnieje możliwość poszerzenia umiejętności o WARSZTATY Z REWIZORA nexo DLA POCZĄTKUJĄCYCH w promocyjnej cenie!

WYKŁADOWCA: dr WOJCIECH KRAWIEC - doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wieloletni wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz na studiach podyplomowych z zakresu finansów i rachunkowości. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rachunkowości, obsługi programów finansowo-księgowych oraz programów kadrowo-płacowych. Wieloletni członek organów spółek prawa handlowego. Autor wielu publikacji z zakresu finansów i rachunkowości.
Informacje organizacyjne:
Czas trwania: 8 godzin lekcyjnych (1 lekcja = 45 minut) 9:00 – 15.30
Forma kursu: online
Zaliczenie: obecność na zajęciach
Zaświadczenie: zgodnie z § 23 ust. 3 Rozporządzenia MEiN z dnia 6 października 2023 r.
Zgłoszenia: tylko online poprzez ZAPISZ SIĘ
Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób uczących się lub znających podstawy rachunkowości, które pragną poznać oprogramowanie finansowo - księgowe w przedsiębiorstwie na przykładzie systemu finansowo-księgowego Rewizor nexo.
Wymagania wstępne: wykształcenie co najmniej średnie, chęć doskonalenia zawodowego, przestrzeganie zasad etyki zawodowej.
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu wzmocnienie kompetencji w zakresie:
• wykorzystania w praktyce wiedzy z zakresu rachunkowości jednostek gospodarczych
• implementacji i parametryzacji oprogramowania finansowo-księgowego w przedsiębiorstwie na przykładzie systemu finansowo-księgowego Rewizor nexo
• nabycia umiejętności prowadzenia ewidencji pomocniczych, w tym ewidencji podatkowych z wykorzystaniem systemu finansowo-księgowego Rewizor nexo
• procedur otwierania i zamykania ksiąg rachunkowych oraz sporządzania wybranych sprawozdań i raportów z wykorzystaniem systemu finansowo-księgowego Rewizor nexo
• otwartości na poznawanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi wspomagających pracę w działach finansowo-księgowych

PLAN NAUCZANIA:
| L.p. | Tematyka zajęć |
| Moduł I. Uruchomienie programu, zakładanie kartotek i modyfikacja planu kont | |
| 1. Charakterystyka programu i wprowadzanie danych nowego podmiotu 2. Konfiguracja programu - ustawianie wybranych parametrów i słowników programu 3. Kartoteki – klienci, instytucje, inne 4. Plan kont 5. Archiwizacja i dearchiwizacja programu |
|
| Razem godzin - 2 | |
| Moduł II. Bilans otwarcia i rozliczanie rozrachunków | |
| 1. Księgowanie bilansu otwarcia – wprowadzanie, przenoszenie, korekty 2. Wprowadzanie rozrachunków w bilansie otwarcia, podłączanie istniejących rozrachunków 3. Rozliczanie rozrachunków 4. Obsługa modułu finansowego – kasa, bank |
|
| Razem godzin - 3 | |
| Moduł III. Dekretacja i księgowanie dokumentów | |
| 1. Dekretacja ręczna 2. Dekretacja z wykorzystaniem pieczęci księgowych 3. Schematy importu i dekretacji 4. Środki trwałe 5. Sprawozdania finansowe i deklaracje |
|
| Razem godzin - 3 | |
Metody szkoleniowe:
- warsztaty online
- analiza przypadków (case study)
- interaktywne spotkanie video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji ClickMeeting lub MS Teams
- autorskie materiały w formie elektronicznej
Opis szkolenia i wymagania sprzętowe:
• komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem,
• aktualna przeglądarka (Chrome, Safari, Firefox, Opera, Edge), stabilne łącze min. 10/10 Mb/s,
• czytnik plików PDF i DOC (np. Acrobat Reader, Open Office),
• link do spotkania online uczestnicy otrzymują przed zajęciami.
Efekty kształcenia:
- nabycie i poszerzenie umiejętności zawodowych dotyczących zastosowania i wykorzystania oprogramowania finansowo - księgowego w przedsiębiorstwie na przykładzie systemu finansowo-księgowego Rewizor nexo
- umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
- umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania
Co warto wiedzieć:
1. Zgłoszenie przez formularz = zawarcie umowy i zobowiązanie do zapłaty
2. Wpłata po potwierdzeniu terminu: PKO BP S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635 (tytułem: imię, nazwisko/nazwa firmy oraz nazwa szkolenia)
3. Faktura pro forma – na pisemny wniosek
4. Rezygnacja: pisemnie, minimum 7 dni roboczych przed szkoleniem w formie pisemnej na adres: szkolenia@jeleniagora.skwp.pl
Uwaga:
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian terminu i formy kursu w zależności od liczby zgłoszeń. Nagrywanie zajęć i udostępnianie materiałów jest niedozwolone.
MOŻLIWE DOFINANSOWANIA
Baza Usług Rozwojowych (BUR)
• dla pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw,
• szczegółowe informacje dla poszczególnych województw: LINK
• zgłoszenia należy dokonać za pośrednictwem platformy BUR: LINK
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)
• dofinansowanie dostępne dla wszystkich firm (mikro, małych, średnich i dużych), zatrudniających min. 1 osobę na umowę o pracę,
• więcej informacji: LINK