Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
08.10.2025
Godzina rozpoczęcia kursu:
09:00
Typ:
SZKOLENIE ONLINE
Tryb:
W DNI ROBOCZE
Opłata:
450,- zł od osoby
430,- zł Cena dla członków

KSEF 2.0 z obsługą portalu podatnika i Comarch OPTIMA

WYKŁADOWCA: MARCIN GAŁKA – wieloletni wykładowca w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce (staż ponad 18 lat), Altkom Akademia, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz wielu innych instytucjach szkolących z zakresu obsługi programów Symfonia, Optima i Płatnik. Absolwent Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku, prezes firmy Soft Consulting Sp. z o.o. na co dzień zajmującej się wdrażaniem i audytem zintegrowanych systemów informatycznych. Swoje doświadczenie zdobył wdrażając programy finansowo-księgowe i kadrowo-płacowe w jednostkach budżetowych, dużych firmach z kapitałem polskim i zagranicznym oraz w wielu mniejszych przedsiębiorstwach.

 

Informacje organizacyjne:

Czas trwania: 6 godzin lekcyjnych (1 lekcja = 45 minut) 9:00 - 14:00
Forma kursu: online
Zaliczenie: obecność na zajęciach
Zaświadczenie: zgodnie z § 23 ust. 3 Rozporządzenia MEiN z dnia 6 października 2023 r.
Zgłoszenia: tylko online poprzez ZAPISZ SIĘ
Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń

 

Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla:

• pracowników działów księgowych
• pracowników działu fakturowania
• pracowników działu obsługi magazynu odpowiedzialnych za wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego


Wymagania wstępne: wykształcenie co najmniej średnie, chęć doskonalenia zawodowego, przestrzeganie zasad etyki zawodowej.

 

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest praktyczne przygotowanie uczestników do wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur w przedsiębiorstwie, dopilnowanie wszystkich ważnych terminów, certyfikatów oraz praktyczna obsługa dokumentów w KSEF za pomocą portalu podatnika i programu Comarch OPTIMA.

 

 

 

 

 

PLAN NAUCZANIA:

  1. KSEF zagadnienia ogólne

    - co to jest KSeF

    - terminy wdrożenia

    - KSeF 2.0 - wymagania techniczne

  1. Obsługa portalu podatnika

    - uprawnienia do KSeF

    - metody uwierzytelniania dokumentów

    - dostęp do faktur

  1. Obsługa KSeF w Comarch Optima
  2. Studium przypadków
  3. Pytania i odpowiedzi

 

Metody szkoleniowe:
1. zajęcia wykładowo-seminaryjne z elementami praktycznych ćwiczeń

2. interaktywne spotkanie video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji ClickMeeting
3. autorskie materiały w formie elektronicznej

 

Efekty kształcenia:
1.
nabycie i poszerzenie umiejętności zawodowych z zakresu wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur oraz praktycznej obsługi dokumentów w KSEF za pomocą portalu podatnika i programu Comarch OPTIMA,
2. umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
3. umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania

 

Co warto wiedzieć:
1. Zgłoszenie przez formularz = zawarcie umowy i zobowiązanie do zapłaty
2. Wpłata po potwierdzeniu terminu: PKO BP S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635 (tytułem: imię, nazwisko/nazwa firmy oraz nazwa szkolenia)
3. Faktura pro forma – na pisemny wniosek
4. Rezygnacja: pisemnie, minimum 7 dni roboczych przed szkoleniem w formie pisemnej na adres:szkolenia@jeleniagora.skwp.pl

 

Uwaga:
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian terminu i formy kursu w zależności od liczby zgłoszeń. Nagrywanie zajęć i udostępnianie materiałów – zabronione.

 

ul. Gen. Józefa Bema 7-9/1A
50-265 Wrocław

tel. 71 343 76 27
tel. 71 344 26 82
kom. 531 012 973
kom. szkolenia 601 792 390 Marzena Brzezińska
kom. szkolenia 537 622 800 Weronika Nowak
kom. marketing 531 012 973 Estera Jaroszewska

biuro@wroclaw.skwp.pl
szkolenia@wroclaw.skwp.pl
kursy@wroclaw.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

Oddział w Jeleniej Górze
ul.1-go Maja 76/1B
58-500 Jelenia Góra

tel. 75 64 12 200
kom. 603 783 626

szkolenia@jeleniagora.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

godziny otwarcia biura:
7:30 do 15:30