KSEF 2.0 z obsługą portalu podatnika i Comarch OPTIMA
WYKŁADOWCA: MARCIN GAŁKA – wieloletni wykładowca w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce (staż ponad 18 lat), Altkom Akademia, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz wielu innych instytucjach szkolących z zakresu obsługi programów Symfonia, Optima i Płatnik. Absolwent Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku, prezes firmy Soft Consulting Sp. z o.o. na co dzień zajmującej się wdrażaniem i audytem zintegrowanych systemów informatycznych. Swoje doświadczenie zdobył wdrażając programy finansowo-księgowe i kadrowo-płacowe w jednostkach budżetowych, dużych firmach z kapitałem polskim i zagranicznym oraz w wielu mniejszych przedsiębiorstwach.
Informacje organizacyjne:
Czas trwania: 6 godzin lekcyjnych (1 lekcja = 45 minut) 9:00 - 14:00
Forma kursu: online
Zaliczenie: obecność na zajęciach
Zaświadczenie: zgodnie z § 23 ust. 3 Rozporządzenia MEiN z dnia 6 października 2023 r.
Zgłoszenia: tylko online poprzez ZAPISZ SIĘ
Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla:
• pracowników działów księgowych
• pracowników działu fakturowania
• pracowników działu obsługi magazynu odpowiedzialnych za wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego
Wymagania wstępne: wykształcenie co najmniej średnie, chęć doskonalenia zawodowego, przestrzeganie zasad etyki zawodowej.

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest praktyczne przygotowanie uczestników do wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur w przedsiębiorstwie, dopilnowanie wszystkich ważnych terminów, certyfikatów oraz praktyczna obsługa dokumentów w KSEF za pomocą portalu podatnika i programu Comarch OPTIMA.

PLAN NAUCZANIA:
- KSEF zagadnienia ogólne
- co to jest KSeF
- terminy wdrożenia
- KSeF 2.0 - wymagania techniczne
- Obsługa portalu podatnika
- uprawnienia do KSeF
- metody uwierzytelniania dokumentów
- dostęp do faktur
- Obsługa KSeF w Comarch Optima
- Studium przypadków
- Pytania i odpowiedzi
Metody szkoleniowe:
1. zajęcia wykładowo-seminaryjne z elementami praktycznych ćwiczeń
2. interaktywne spotkanie video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji ClickMeeting
3. autorskie materiały w formie elektronicznej
Efekty kształcenia:
1. nabycie i poszerzenie umiejętności zawodowych z zakresu wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur oraz praktycznej obsługi dokumentów w KSEF za pomocą portalu podatnika i programu Comarch OPTIMA,
2. umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
3. umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania
Co warto wiedzieć:
1. Zgłoszenie przez formularz = zawarcie umowy i zobowiązanie do zapłaty
2. Wpłata po potwierdzeniu terminu: PKO BP S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635 (tytułem: imię, nazwisko/nazwa firmy oraz nazwa szkolenia)
3. Faktura pro forma – na pisemny wniosek
4. Rezygnacja: pisemnie, minimum 7 dni roboczych przed szkoleniem w formie pisemnej na adres:szkolenia@jeleniagora.skwp.pl
Uwaga:
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian terminu i formy kursu w zależności od liczby zgłoszeń. Nagrywanie zajęć i udostępnianie materiałów – zabronione.