Miasto:
Jelenia Góra
Typ:
SZKOLENIE ONLINE
Tryb:
Opłata:
410,- zł od osoby
390,- zł Cena dla członków
Terminy

ONLINE
BILANS I PODATKI 2025
BLOK III: PODATEK VAT

Zamknięcie roku, praktyka i zmiany na 2026 r. – szkolenie online

O SZKOLENIU
Jeśli pracujesz w finansach lub księgowości albo jesteś liderem odpowiedzialnym za przygotowanie sprawozdania finansowego swojej firmy — Bilans i podatki 2025 jest dla Ciebie.

Trzy bloki tematyczne:

  1. Rachunkowość
  2. Podatki CIT, PIT
  3. Podatek VAT

Szkolenie ma charakter praktyczny i pozwala uczestnikom przygotować się do zamknięcia roku 2025 oraz zrozumieć nadchodzące zmiany podatkowe i rachunkowe na rok 2026.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Terminy: 15.01.2026
Miejsce: online
Czas tr
wania: 9:00 - 15:00/15:30  7 godzin lekcyjnych (1 lekcja = 45 minut)
Forma kursu: online
Zaliczenie: obecność na zajęciach
Zaświadczenie: zgodnie z § 23 ust. 3 Rozporządzenia MEiN z dnia 6 października 2023 r.
Zgłoszenia: tylko  online przez formularz zgłoszeniowy 


Możliwość uczestnictwa w całym cyklu lub w wybranych dniach tematycznych
Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń

 

ZAKRES SZKOLENIA

BLOK III: Podatek VAT - Zamknięcie roku, praktyka i zmiany na 2026 r. – 7 godzin

 

WYKŁADOWCA: Anna Michalak - Doradca podatkowy, partner w kancelarii SMW, która specjalizuje się w polskim i międzynarodowym prawie podatkowym, zapewniając klientom przede wszystkim obsługę podatkową restrukturyzacji przedsiębiorstw, sporządzanie dokumentacji cen transferowych oraz bieżące doradztwo w zakresie podatków dochodowych, VAT, lokalnych, a także w kwestiach celnych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych firmach doradczych oraz polskich kancelariach prawnych i podatkowych, świadczących usługi dla dużych, międzynarodowych grup kapitałowych. Obecnie wspiera klientów w optymalizacji ich obciążeń podatkowych poprzez audyty i przeglądy podatkowe, świadczy usługi due diligence, a także prowadzi szkolenia branżowe.

 

Tematyka:

  • Bieżące, istotne zagadnienia w rozliczaniu VAT, zmiany wprowadzone w roku 2025 i zaplanowane na rok 2026
  • Bieżące istotne zagadnienia w rozliczaniu VAT związane z zamknięciem roku obrotowego 2025 i otwarciem ksiąg oraz rozliczeń w 2026
  • Zmiany w przepisach ustawy o VAT w roku 2026
  • Interpretacje i orzecznictwo (w tym TSUE) w roku 2025 w obszarze podatku od towarów i usług. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Szczegółowy plan nauczania

 

CEL KURSU
Celem szkolenia jest:
• omówienie kluczowych zagadnień związanych z zamknięciem roku obrotowego
• przygotowanie do sporządzenia sprawozdań finansowych
• przedstawienie aktualnych zmian w podatku VAT na lata 2025/2026

 

ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie adresowane jest do:
• kadry kierowniczej i pracowników działów finansowo-księgowych
• właścicieli i pracowników biur rachunkowych
• biegłych rewidentów
• doradców podatkowych
• księgowych oraz osób zajmujących się podatkami i rachunkowością w firmach

Wymagania wstępne: wykształcenie co najmniej średnie, chęć doskonalenia zawodowego, przestrzeganie zasad etyki zawodowej.

 

METODY SZKOLENIOWE
Proces kształcenia na kursie realizowany jest w formie zajęć wykładowo-seminaryjnych z ćwiczeniami praktycznymi online, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą, do którego otrzymują Państwo dostęp za pośrednictwem programu/aplikacji ClickMeeting lub MS Teams. W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę, które zostaną przesłane w formie elektronicznej.

 

EFEKTY KSZTAŁCENIA
1. poszerzenie posiadanej wiedzy oraz doskonalenie już posiadanych umiejętności zawodowych z zakresu obowiązków podatkowych i księgowych związanych z zamknięciem roku obrotowego oraz w zakresie najnowszych zmian w podatkach VAT,

2. umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
3. umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania

 

CO WARTO WIEDZIEĆ
1. Zgłoszenie przez formularz = zawarcie umowy i zobowiązanie do zapłaty

2. Wpłata po potwierdzeniu terminu: PKO BP S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635 (tytułem: imię, nazwisko/nazwa firmy oraz nazwa szkolenia)
3. Faktura pro forma – na pisemny wniosek
4. Rezygnacja: pisemnie, minimum 7 dni roboczych przed szkoleniem w formie pisemnej na adres: szkolenia@jeleniagora.skwp.pl

 

UWAGA!
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian terminu i formy kursu w zależności od liczby zgłoszeń. Nagrywanie zajęć i udostępnianie materiałów jest niedozwolone.

 

 


MOŻLIWE DOFINANSOWANIA:

BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH (BUR)
•dla pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
szczegółowe informacje dla poszczególnych województw: LINK
•zgłoszenia należy dokonać za pośrednictwem platformy BUR: LINK

 

KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY (KFS)

•dofinansowanie dostępne dla wszystkich firm (mikro, małych, średnich i dużych), zatrudniających min. 1 osobę na umowę o pracę
więcej informacji: LINK

ul. Gen. Józefa Bema 7-9/1A
50-265 Wrocław

tel. 71 343 76 27
tel. 71 344 26 82
kom. 531 012 973
kom. szkolenia 601 792 390 Marzena Brzezińska
kom. szkolenia 537 622 800 Weronika Nowak
kom. marketing 531 012 973 Estera Jaroszewska

biuro@wroclaw.skwp.pl
szkolenia@wroclaw.skwp.pl
kursy@wroclaw.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

Oddział w Jeleniej Górze
ul.1-go Maja 76/1B
58-500 Jelenia Góra

tel. 75 64 12 200
kom. 603 783 626

szkolenia@jeleniagora.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

godziny otwarcia biura:
7:30 do 15:30