Miasto:
Jelenia Góra
Typ:
SZKOLENIE ONLINE
Tryb:
W DNI ROBOCZE
Opłata:
410,- zł od osoby
390,- zł Cena dla członków
Terminy

ONLINE
BILANS I PODATKI 2025
BLOK I: RACHUNKOWOŚĆ

Bilansowe zamknięcie roku 2025 – szkolenie online

O SZKOLENIU
Jeśli pracujesz w finansach lub księgowości albo jesteś liderem odpowiedzialnym za przygotowanie sprawozdania finansowego swojej firmy — Bilans i podatki 2025 jest dla Ciebie.

Trzy bloki tematyczne:

  1. Rachunkowość
  2. Podatki CIT, PIT
  3. Podatek VAT

Szkolenie ma charakter praktyczny i pozwala uczestnikom przygotować się do zamknięcia roku 2025 oraz zrozumieć nadchodzące zmiany podatkowe i rachunkowe na rok 2026.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Terminy:  13.01.2026
Miejsce: online
Czas tr
wania: 9:00 - 15:00/15:30  8 godzin lekcyjnych (1 lekcja = 45 minut)
Forma kursu: online
Zaliczenie: obecność na zajęciach
Zaświadczenie: zgodnie z § 23 ust. 3 Rozporządzenia MEiN z dnia 6 października 2023 r.
Zgłoszenia: tylko online przez formularz zgłoszeniowy 


Możliwość uczestnictwa w całym cyklu lub w wybranych dniach tematycznych
Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń

 

ZAKRES SZKOLENIA

BLOK I: Rachunkowość - bilansowe zamknięcie roku 2025 – 8 godzin

Termin: 13.01.2026

 

 

WYKŁADOWCA: dr TERESA CEBROWSKA – Członek Zarządu Oddziału Dolnośląskiego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce doktor nauk ekonomicznych. Obecnie wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości finansowej i analizy na studiach podyplomowych na wydziale Zarządzania Informatyki i Finansów UE we Wrocławiu i Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego; wykładowca na kursach i szkoleniach dla księgowych, biegłych rewidentów i doradców podatkowych organizowanych przez SKwP, PIBR i KIDP. Autorka blisko 100 artykułów i opracowań z zakresu polityki bilansowej, rachunkowości, sprawozdawczości i analizy finansowej Członek Komitetu Standardów Rachunkowości. Biegły rewident, opiekun wielu aplikantów,  aktualnie współpracuje  z Kancelarią Biegłych Rewidentów „Quatro” we Wrocławiu.. Moderator i panelista wielu ogólnopolskich konferencji i debat poświęconych rachunkowości, audytowi finansowemu i zawodom księgowym.

 

Tematyka:

  • Zmiany prawa mające wpływ na sprawozdanie finansowe za 2025 r
  • Odpowiedzialność za księgi rachunkowe i sprawozdanie finansowe
  • Ogólne zasady sporządzania i zatwierdzania sprawozdania finansowego
  • Ogólne zasady wyceny aktywów i pasywów – z perspektywy najczęstszych błędów
  • Przychody i koszty wg załącznika nr 1 UoR  - z perspektywy najczęstszych błędów
  • Informacja dodatkowa
  • Pozostałe elementy sprawozdania finansowego i sprawozdanie z działalności
  • Badanie sprawozdania finansowego
  • Projektowane zmiany prawa bilansowego i wyzwania roku 2026

 

 

CEL KURSU
Celem szkolenia jest:
• omówienie kluczowych zagadnień związanych z zamknięciem roku obrotowego
• przygotowanie do sporządzenia sprawozdań finansowych

 

ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie adresowane jest do:
• kadry kierowniczej i pracowników działów finansowo-księgowych
• właścicieli i pracowników biur rachunkowych
• biegłych rewidentów
• doradców podatkowych
• księgowych oraz osób zajmujących się podatkami i rachunkowością w firmach

Wymagania wstępne: wykształcenie co najmniej średnie, chęć doskonalenia zawodowego, przestrzeganie zasad etyki zawodowej.

 

METODY SZKOLENIOWE
Proces kształcenia na kursie realizowany jest w formie zajęć wykładowo-seminaryjnych z ćwiczeniami praktycznymi online, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą, do którego otrzymują Państwo dostęp za pośrednictwem programu/aplikacji ClickMeeting lub MS Teams. W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę, które zostaną przesłane w formie elektronicznej.

 

EFEKTY KSZTAŁCENIA
1. poszerzenie posiadanej wiedzy oraz doskonalenie już posiadanych umiejętności zawodowych z zakresu obowiązków podatkowych i księgowych związanych z zamknięciem roku obrotowego i sporządzeniem sprawozdania finansowego

2. umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
3. umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania

 

CO WARTO WIEDZIEĆ
1. Zgłoszenie przez formularz = zawarcie umowy i zobowiązanie do zapłaty

2. Wpłata po potwierdzeniu terminu: PKO BP S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635 (tytułem: imię, nazwisko/nazwa firmy oraz nazwa szkolenia)
3. Faktura pro forma – na pisemny wniosek
4. Rezygnacja: pisemnie, minimum 7 dni roboczych przed szkoleniem w formie pisemnej na adres: szkolenia@jeleniagora.skwp.pl

 

UWAGA!
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian terminu i formy kursu w zależności od liczby zgłoszeń. Nagrywanie zajęć i udostępnianie materiałów jest niedozwolone.

 

 


MOŻLIWE DOFINANSOWANIA:

BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH (BUR)
•dla pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
szczegółowe informacje dla poszczególnych województw: LINK
•zgłoszenia należy dokonać za pośrednictwem platformy BUR: LINK

 

KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY (KFS)

•dofinansowanie dostępne dla wszystkich firm (mikro, małych, średnich i dużych), zatrudniających min. 1 osobę na umowę o pracę
więcej informacji: LINK

ul. Gen. Józefa Bema 7-9/1A
50-265 Wrocław

tel. 71 343 76 27
tel. 71 344 26 82
kom. 531 012 973
kom. szkolenia 601 792 390 Marzena Brzezińska
kom. szkolenia 537 622 800 Weronika Nowak
kom. marketing 531 012 973 Estera Jaroszewska

biuro@wroclaw.skwp.pl
szkolenia@wroclaw.skwp.pl
kursy@wroclaw.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

Oddział w Jeleniej Górze
ul.1-go Maja 76/1B
58-500 Jelenia Góra

tel. 75 64 12 200
kom. 603 783 626

szkolenia@jeleniagora.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

godziny otwarcia biura:
7:30 do 15:30