ONLINE
BILANS I PODATKI 2025
BLOK I: RACHUNKOWOŚĆ
Bilansowe zamknięcie roku 2025 – szkolenie online

O SZKOLENIU
Jeśli pracujesz w finansach lub księgowości albo jesteś liderem odpowiedzialnym za przygotowanie sprawozdania finansowego swojej firmy — Bilans i podatki 2025 jest dla Ciebie.
Trzy bloki tematyczne:
- Rachunkowość
- Podatki CIT, PIT
- Podatek VAT
Szkolenie ma charakter praktyczny i pozwala uczestnikom przygotować się do zamknięcia roku 2025 oraz zrozumieć nadchodzące zmiany podatkowe i rachunkowe na rok 2026.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Terminy: 13.01.2026
Miejsce: online
Czas trwania: 9:00 - 15:00/15:30 8 godzin lekcyjnych (1 lekcja = 45 minut)
Forma kursu: online
Zaliczenie: obecność na zajęciach
Zaświadczenie: zgodnie z § 23 ust. 3 Rozporządzenia MEiN z dnia 6 października 2023 r.
Zgłoszenia: tylko online przez formularz zgłoszeniowy
Możliwość uczestnictwa w całym cyklu lub w wybranych dniach tematycznych
Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń
ZAKRES SZKOLENIA
BLOK I: Rachunkowość - bilansowe zamknięcie roku 2025 – 8 godzin
Termin: 13.01.2026
WYKŁADOWCA: dr TERESA CEBROWSKA – Członek Zarządu Oddziału Dolnośląskiego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce doktor nauk ekonomicznych. Obecnie wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości finansowej i analizy na studiach podyplomowych na wydziale Zarządzania Informatyki i Finansów UE we Wrocławiu i Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego; wykładowca na kursach i szkoleniach dla księgowych, biegłych rewidentów i doradców podatkowych organizowanych przez SKwP, PIBR i KIDP. Autorka blisko 100 artykułów i opracowań z zakresu polityki bilansowej, rachunkowości, sprawozdawczości i analizy finansowej Członek Komitetu Standardów Rachunkowości. Biegły rewident, opiekun wielu aplikantów, aktualnie współpracuje z Kancelarią Biegłych Rewidentów „Quatro” we Wrocławiu.. Moderator i panelista wielu ogólnopolskich konferencji i debat poświęconych rachunkowości, audytowi finansowemu i zawodom księgowym.
Tematyka:
- Zmiany prawa mające wpływ na sprawozdanie finansowe za 2025 r
- Odpowiedzialność za księgi rachunkowe i sprawozdanie finansowe
- Ogólne zasady sporządzania i zatwierdzania sprawozdania finansowego
- Ogólne zasady wyceny aktywów i pasywów – z perspektywy najczęstszych błędów
- Przychody i koszty wg załącznika nr 1 UoR - z perspektywy najczęstszych błędów
- Informacja dodatkowa
- Pozostałe elementy sprawozdania finansowego i sprawozdanie z działalności
- Badanie sprawozdania finansowego
- Projektowane zmiany prawa bilansowego i wyzwania roku 2026
CEL KURSU
Celem szkolenia jest:
• omówienie kluczowych zagadnień związanych z zamknięciem roku obrotowego
• przygotowanie do sporządzenia sprawozdań finansowych

ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie adresowane jest do:
• kadry kierowniczej i pracowników działów finansowo-księgowych
• właścicieli i pracowników biur rachunkowych
• biegłych rewidentów
• doradców podatkowych
• księgowych oraz osób zajmujących się podatkami i rachunkowością w firmach
Wymagania wstępne: wykształcenie co najmniej średnie, chęć doskonalenia zawodowego, przestrzeganie zasad etyki zawodowej.

METODY SZKOLENIOWE
Proces kształcenia na kursie realizowany jest w formie zajęć wykładowo-seminaryjnych z ćwiczeniami praktycznymi online, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą, do którego otrzymują Państwo dostęp za pośrednictwem programu/aplikacji ClickMeeting lub MS Teams. W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę, które zostaną przesłane w formie elektronicznej.
EFEKTY KSZTAŁCENIA
1. poszerzenie posiadanej wiedzy oraz doskonalenie już posiadanych umiejętności zawodowych z zakresu obowiązków podatkowych i księgowych związanych z zamknięciem roku obrotowego i sporządzeniem sprawozdania finansowego
2. umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
3. umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania
CO WARTO WIEDZIEĆ
1. Zgłoszenie przez formularz = zawarcie umowy i zobowiązanie do zapłaty
2. Wpłata po potwierdzeniu terminu: PKO BP S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635 (tytułem: imię, nazwisko/nazwa firmy oraz nazwa szkolenia)
3. Faktura pro forma – na pisemny wniosek
4. Rezygnacja: pisemnie, minimum 7 dni roboczych przed szkoleniem w formie pisemnej na adres: szkolenia@jeleniagora.skwp.pl
UWAGA!
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian terminu i formy kursu w zależności od liczby zgłoszeń. Nagrywanie zajęć i udostępnianie materiałów jest niedozwolone.
MOŻLIWE DOFINANSOWANIA:
BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH (BUR)
•dla pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
•szczegółowe informacje dla poszczególnych województw: LINK
•zgłoszenia należy dokonać za pośrednictwem platformy BUR: LINK
KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY (KFS)
•dofinansowanie dostępne dla wszystkich firm (mikro, małych, średnich i dużych), zatrudniających min. 1 osobę na umowę o pracę
•więcej informacji: LINK
| 13.01.2026 | ONLINE |
|
Zapisz się |
