W trakcie szkolenia będziecie Państwo mieli możliwość wskazania najbardziej problematycznych i newralgicznych spraw związanych ze schematami i przede wszystkim tym się Państwo zajmą podczas zajęć.
WYKŁADOWCA: Bartosz Galiński - Od 6 lat pracuje w firmie InsERT. Zaczynał od szczebla Pomocy technicznej dla użytkowników linii GT, następnie linii InsERT nexo PRO, gdzie spędził 3 lata. Częsty kontakt z problemami klientów, w tym biur rachunkowych umożliwił dokładną weryfikację i sprawdzenie możliwości Rewizora nexo PRO. Obecnie pracuje w dziale Wdrożeń, gdzie zajmuje stanowisko kierownicze. Codziennie rozwiązuje problemy klientów w zakresie konfiguracji oprogramowania, w tym ustawiania schematów dekretacji dla firm, które rozpoczynają pracę z systemami lub ją kontynuują.
CEL KURSU ORAZ WYMAGANIA WSTĘPNE DLA SŁUCHACZY:
Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych z zagadnień objętych obsługą programu Rewizor nexo PRO w szczególności Schematów dekretacji oraz aplikacji Portal Dokumentów firmy InsERT. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę doskonalenia zawodowego oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej.
UCZESTNICY SZKOLENIA: np. osoby zajmujące się zawodowo zagadnieniem; księgowi, główni księgowi, kierownicy, zastępcy i specjaliści działów kadr i płac, itp.
ORGANIZACJA:
CZAS TRWANIA KURSU: 7 godzin (godzina lekcyjna to 45 minut) / od 09:00 do 14:45. Kurs realizowany jest w formie online.
OPIS SZKOLENIA I WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Uczestnik powinien dysponować komputerem lub urządzeniem mobilnym, z dostępem do Internetu (przeglądarka Google Chrome lub Firefox).
Szkolenie prowadzone jest w formule online, zapewniającej kontakt z wykładowcą (za pośrednictwem kamery) poprzez platformę internetową.
METODY PRACY I MATERIAŁY SZKOLENIOWE:
Proces kształcenia na kursie realizowany jest w formie zajęć wykładowo-seminaryjnych z ćwiczeniami praktycznymi ONLINE, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą, do którego otrzymują Państwo dostęp za pośrednictwem programu/aplikacji internetowej. W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę, które zostaną przesłane Państwu w formie elektronicznej.
PLAN NAUCZANIA:
Moduł I. Schematy dekretacji | |
1. Do czego służą schematy dekretacji i jak usprawniają pracę.
2. Wpływ odpowiednio zdefiniowanego planu kont na schematy dekretacji. 3. Parametry wpływające na kolejność oraz wykonywanie schematów. 4. Omówienie typów dekretacji (wg parametrów, z potwierdzeniem, bez potwierdzenia). |
|
Razem godzin - 1 | |
Moduł II. Warunkowanie schematów dekretacji | |
1. Omówienie czym są warunki dekretacji.
2. Przykłady zastosowania warunków względem wybranych pól na schematach dekretacji. 3. Omówienie Rozszerzonych warunków schematów dekretacji. 4. Przykłady zastosowania w/w w praktyce. 5. Pełna konfiguracja schematów dekretacji dla wybranych przez użytkowników typów dokumentów (2 prostsze np. FS i PZ oraz jeden złożony np. Lista płac lub wyciąg bankowy). |
|
Razem godzin - 4 | |
Moduł III. Portal Dokumentów | |
1. Czym jest Portal Dokumentów?
2. Tryby pracy. 3. Komunikacja w firmie lub z klientem biura rachunkowego za pomocą PD (Portalu Dokumentów). 4. Możliwości przetwarzania dokumentu po odbiorze w Rewizorze nexo PRO. 5. Dekretacja dokumentów z PD. |
|
Razem godzin - 2 |
EFEKTEM KSZTAŁCENIA NA KURSIE BĘDZIE:
- poszerzenie posiadanej wiedzy oraz doskonalenie już posiadanych umiejętności zawodowych z zakresu schematów dekretacji oraz aplikacji Portal Dokumentów firmy InsERT.
- umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
- umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania.
SPOSÓB I FORMA ZALICZENIA:
Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydanego na podstawie § 23 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2175).
DODATKOWE INFORMACJE:
Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.wroclaw.skwp.pl.
Liczba miejsc ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia, które nadejdą po zamknięciu listy zgłoszeń są umieszczane na liście rezerwowej.
Potwierdzenie o uczestnictwie w szkoleniu prześlemy pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Wykładowcy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Realizacja szkolenia jest uzależniona od zainteresowania powyższą tematyką. Forma i termin rozpoczęcia i zakończenia kursu mogą ulec zmianie.
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI:
Przesłanie formularza online stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać przed jego rozpoczęciem. Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta: PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635; tytułem: imię i nazwisko/nazwa firmy oraz nazwa szkolenia.
Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika.
Rezygnację (najpóźniej na siedem dni roboczych przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@jeleniagora.skwp.pl. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.