Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
13.11.2024
Godzina rozpoczęcia kursu:
09:00
Typ:
SZKOLENIE
Tryb:
W DNI ROBOCZE
Opłata:
370,- zł od osoby
350,- złCena dla członków

W trakcie szkolenia będziecie Państwo mieli możliwość wskazania najbardziej problematycznych i newralgicznych spraw związanych ze schematami i przede wszystkim tym się Państwo zajmą podczas zajęć.

WYKŁADOWCA: Bartosz Galiński - Od 6 lat pracuje w firmie InsERT. Zaczynał od szczebla Pomocy technicznej dla użytkowników linii GT, następnie linii InsERT nexo PRO, gdzie spędził 3 lata. Częsty kontakt z problemami klientów, w tym biur rachunkowych umożliwił dokładną weryfikację i sprawdzenie możliwości Rewizora nexo PRO. Obecnie pracuje w dziale Wdrożeń, gdzie zajmuje stanowisko kierownicze. Codziennie rozwiązuje problemy klientów w zakresie konfiguracji oprogramowania, w tym  ustawiania schematów dekretacji dla firm, które rozpoczynają pracę z systemami lub ją kontynuują.

CEL KURSU ORAZ WYMAGANIA WSTĘPNE DLA SŁUCHACZY:
Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych z zagadnień objętych obsługą programu Rewizor nexo PRO w szczególności Schematów dekretacji oraz aplikacji Portal Dokumentów firmy InsERT. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę doskonalenia zawodowego oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej.

UCZESTNICY SZKOLENIA: np. osoby zajmujące się zawodowo zagadnieniem; księgowi, główni księgowi, kierownicy, zastępcy i specjaliści działów kadr i płac, itp.

ORGANIZACJA:

CZAS TRWANIA KURSU: 7 godzin (godzina lekcyjna to 45 minut) / od 09:00 do 14:45. Kurs realizowany jest w formie online.  

OPIS SZKOLENIA I WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Uczestnik powinien dysponować komputerem lub urządzeniem mobilnym, z dostępem do Internetu (przeglądarka Google Chrome lub Firefox).
Szkolenie prowadzone jest w formule online, zapewniającej kontakt z wykładowcą (za pośrednictwem kamery) poprzez platformę internetową.

METODY PRACY I MATERIAŁY SZKOLENIOWE:
Proces kształcenia na kursie realizowany jest w formie zajęć wykładowo-seminaryjnych z ćwiczeniami praktycznymi ONLINE, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą, do którego otrzymują Państwo dostęp za pośrednictwem programu/aplikacji internetowej. W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę, które zostaną przesłane Państwu w formie elektronicznej.

PLAN NAUCZANIA:

Moduł I. Schematy dekretacji
  1.      Do czego służą schematy dekretacji i jak usprawniają pracę.

2.      Wpływ odpowiednio zdefiniowanego planu kont na schematy dekretacji.

3.      Parametry wpływające na kolejność oraz wykonywanie schematów.

4.      Omówienie typów dekretacji (wg parametrów, z potwierdzeniem, bez potwierdzenia).

Razem godzin - 1
Moduł II. Warunkowanie schematów dekretacji
1.      Omówienie czym są warunki dekretacji.

2.      Przykłady zastosowania warunków względem wybranych pól na schematach dekretacji.

3.      Omówienie Rozszerzonych warunków schematów dekretacji.

4.      Przykłady zastosowania w/w w praktyce.

5.      Pełna konfiguracja schematów dekretacji dla wybranych przez użytkowników typów dokumentów (2 prostsze np. FS i PZ oraz jeden złożony np. Lista płac lub wyciąg bankowy).

Razem godzin - 4
Moduł III. Portal Dokumentów
1.      Czym jest Portal Dokumentów?

2.      Tryby pracy.

3.      Komunikacja w firmie lub z klientem biura rachunkowego za pomocą PD (Portalu Dokumentów).

4.      Możliwości przetwarzania dokumentu po odbiorze w Rewizorze nexo PRO.

5.      Dekretacja dokumentów z PD.

Razem godzin - 2

EFEKTEM KSZTAŁCENIA NA KURSIE BĘDZIE:

  • poszerzenie posiadanej wiedzy oraz doskonalenie już posiadanych umiejętności zawodowych z zakresu schematów dekretacji oraz aplikacji Portal Dokumentów firmy InsERT.
  • umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
  • umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania.

 

SPOSÓB I FORMA ZALICZENIA:
Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydanego na podstawie § 23 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2175).

DODATKOWE INFORMACJE:
Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.wroclaw.skwp.pl.
Liczba miejsc ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia, które nadejdą po zamknięciu listy zgłoszeń są umieszczane na liście rezerwowej.
Potwierdzenie o uczestnictwie w szkoleniu prześlemy pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Wykładowcy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Realizacja szkolenia jest uzależniona od zainteresowania powyższą tematyką. Forma i termin rozpoczęcia i zakończenia kursu mogą ulec zmianie.

WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI:
Przesłanie formularza online stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać przed jego rozpoczęciem. Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta: PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635; tytułem: imię i nazwisko/nazwa firmy oraz nazwa szkolenia.
Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika.
Rezygnację (najpóźniej na siedem dni roboczych przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@jeleniagora.skwp.pl. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.

ul. Gen. Józefa Bema 7-9/1A
50-265 Wrocław

tel. 71 343 76 27
tel. 71 344 26 82
kom. 531 012 973
kom. SZKOLENIA 601 792 390 Marzena Brzezińska
kom. SZKOLENIA 537 622 800 Zuzanna Niemasz

biuro@wroclaw.skwp.pl
szkolenia@wroclaw.skwp.pl
kursy@wroclaw.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

Oddział w Jeleniej Górze
ul.1-go Maja 76/1B
58-500 Jelenia Góra

tel.75 64 12 200
kom.603 783 626

szkolenia@jeleniagora.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

godziny otwarcia biura:
7:30 do 15:30

close