NOWOŚĆ!!!
Tylko dla uczestników kursów certyfikacji zawodu księgowego organizowanych w OD SKwP istnieje możliwość poszerzenia umiejętności o WARSZTATY Z REWIZORA nexo DLA POCZĄTKUJĄCYCH w promocyjnej cenie!
WYKŁADOWCA:
WOJCIECH KRAWIEC - doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wieloletni wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz na Studiach Podyplomowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu księgowości, kadr i płac, obsługi programów finansowo-księgowych oraz kadrowo-płacowych. Autor wielu publikacji z zakresu finansów i rachunkowości.
CEL KURSU:
Szkolenie ma na celu wzmocnienie kompetencji w zakresie:
- wykorzystania w praktyce wiedzy z zakresu rachunkowości jednostek gospodarczych;
- implementacji i parametryzacji oprogramowania finansowo-księgowego
w przedsiębiorstwie na przykładzie systemu finansowo-księgowego Rewizor nexo; - nabycia umiejętności prowadzenia ewidencji pomocniczych, w tym ewidencji podatkowych z wykorzystaniem systemu finansowo-księgowego Rewizor nexo;
- procedur otwierania i zamykania ksiąg rachunkowych oraz sporządzania wybranych sprawozdań i raportów z wykorzystaniem systemu finansowo-księgowego Rewizor nexo;
- otwartości na poznawanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi wspomagających pracę w działach finansowo-księgowych.
UCZESTNICY SZKOLENIA:
Słuchaczami szkolenia mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę doskonalenia zawodowego oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej.
Warsztaty skierowane są do osób uczących się lub znających podstawy rachunkowości, które pragną poznać oprogramowanie finansowo - księgowe w przedsiębiorstwie na przykładzie systemu finansowo-księgowego Rewizor nexo.
ORGANIZACJA:
Kurs popołudniowy, realizowany w formie online, obejmujący 8 godzin lekcyjnych.
Dwudniowe warsztaty po 4 godziny lekcyjne w godz. 16.00-19.30.
METODY PRACY I MATERIAŁY SZKOLENIOWE:
Proces kształcenia na kursie realizowany jest w formie warsztatów ONLINE, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą, do którego otrzymują Państwo dostęp za pośrednictwem platformy internetowej MS Teams. W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę, które zostaną przesłane Państwu w formie elektronicznej przed szkoleniem.
OPIS SZKOLENIA I WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
a) uczestnik powinien dysponować komputerem lub urządzeniem mobilnym, z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem,
b) zaleca się korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge. Łącze internetowe: min download: 10 Mb/s, min upload: 10 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego),
c) niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc) (np. darmowe Acrobat Reader oraz Open Office),
d) uczestnik przed zajęciami otrzymuje link do spotkania.
Szczegóły dotyczące wykorzystania i obsługi platformy MS Teams potrzebnej do kursu online otrzymają Państwo po złożeniu formularza zgłoszeniowego.
PROGRAM SZKOLENIA:
L.p. | Tematyka zajęć |
Moduł I. Uruchomienie programu, zakładanie kartotek i modyfikacja planu kont | |
3 | 1. Charakterystyka programu i wprowadzanie danych nowego podmiotu 2. Konfiguracja programu - ustawianie wybranych parametrów i słowników programu 3. Kartoteki – klienci, instytucje, inne 4. Plan kont 5. Archiwizacja i dearchiwizacja programu |
Razem godzin - 2 | |
Moduł II. Bilans otwarcia i rozliczanie rozrachunków | |
2 | 1. Księgowanie bilansu otwarcia – wprowadzanie, przenoszenie, korekty 2. Wprowadzanie rozrachunków w bilansie otwarcia, podłączanie istniejących rozrachunków 3. Rozliczanie rozrachunków 4. Obsługa modułu finansowego – kasa, bank |
Razem godzin - 3 | |
Moduł III. Dekretacja i księgowanie dokumentów | |
3 | 1. Dekretacja ręczna 2. Dekretacja z wykorzystaniem pieczęci księgowych 3. Schematy importu i dekretacji 4. Środki trwałe 5. Sprawozdania finansowe i deklaracje |
Razem godzin - 3 |
EFEKTEM KSZTAŁCENIA NA KURSIE BĘDZIE:
1) poznanie oprogramowania finansowo - księgowego w przedsiębiorstwie na przykładzie systemu finansowo-księgowego Rewizor nexo,
2) umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
3) umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania.
SPOSÓB I FORMA ZALICZENIA:
Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydanego na podstawie § 23 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2175).
DODATKOWE INFORMACJE:
Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.wroclaw.skwp.pl.
Liczba miejsc ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia, które nadejdą po zamknięciu listy zgłoszeń są umieszczane na liście rezerwowej.
Potwierdzenie o uczestnictwie w szkoleniu prześlemy pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Wykładowcy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Realizacja szkolenia jest uzależniona od zainteresowania powyższą tematyką. Forma i termin rozpoczęcia i zakończenia kursu mogą ulec zmianie.
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI:
Przesłanie formularza online stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać (po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia terminu szkolenia) przed jego rozpoczęciem.
Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta: PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635; tytułem: imię i nazwisko oraz nazwa szkolenia.
Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika.
Rezygnację (najpóźniej na siedem dni roboczych przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@jeleniagora.skwp.pl. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpływu pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.