NOWOŚĆ!!!
Tylko dla uczestników kursów certyfikacji zawodu księgowego organizowanych w OD SKwP istnieje możliwość poszerzenia umiejętności o WARSZTATY Z REWIZORA GT DLA POCZĄTKUJĄCYCH w promocyjnej cenie!
WYKŁADOWCA:
WOJCIECH KRAWIEC - doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wieloletni wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz na Studiach Podyplomowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu księgowości, kadr i płac, obsługi programów finansowo-księgowych oraz kadrowo-płacowych. Autor wielu publikacji z zakresu finansów i rachunkowości.
CEL KURSU:
Szkolenie ma na celu wzmocnienie kompetencji w zakresie:
• wykorzystania w praktyce wiedzy z zakresu rachunkowości jednostek gospodarczych;
• nabycia kluczowych umiejętności prowadzenia ewidencji księgowych z wykorzystaniem systemu finansowo-księgowego Rewizor GT;
• poznania procedur otwierania i prowadzenia ksiąg rachunkowych;
• otwartości na poznawanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi wspomagających pracę w działach finansowo-księgowych.
UCZESTNICY SZKOLENIA:
Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę doskonalenia zawodowego oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej.
Warsztaty kierowane są do osób uczących się lub znających podstawy rachunkowości i dla tych, które pragną poznać zasady zastosowania i wykorzystania programów komputerowych w księgowości.
ORGANIZACJA:
Kurs popołudniowy, realizowany w formie online, obejmujący 8 godzin lekcyjnych.
Dwudniowe warsztaty po 4 godziny lekcyjne w godz. 16.00-19.30.
METODY PRACY I MATERIAŁY SZKOLENIOWE:
Proces kształcenia na kursie realizowany jest w formie warsztatów ONLINE, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą, do którego otrzymują Państwo dostęp za pośrednictwem platformy internetowej MS Teams. W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę, które zostaną przesłane Państwu w formie elektronicznej przed szkoleniem.
OPIS SZKOLENIA I WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
a) uczestnik powinien dysponować komputerem lub urządzeniem mobilnym, z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem,
b) zaleca się korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge. Łącze internetowe: min download: 10 Mb/s, min upload: 10 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego),
c) niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc) (np. darmowe Acrobat Reader oraz Open Office),
d) uczestnik przed zajęciami otrzymuje link do spotkania.
Szczegóły dotyczące wykorzystania i obsługi platformy MS Teams potrzebnej do kursu online otrzymają Państwo po złożeniu formularza zgłoszeniowego.
PROGRAM SZKOLENIA:
Lp. | Tematyka zajęć |
Dzień I. Uruchomienie programu, modyfikacja planu kont, bilans otwarcia, dekretowanie dokumentów (4 godz.) | |
1. Informacje wstępne: ogólne zasady funkcjonowania systemu Rewizor GT, zakładanie bazy danych, parametryzacja systemu, rejestry księgowe, zakładanie kartotek i słowników.
2. Plan kont: dodawanie kont syntetycznych, analitycznych, kartotekowych, definiowanie kont w sprawozdaniach finansowych. 3. Wprowadzanie/przenoszenie bilansu otwarcia, dodawanie i podłączanie rozrachunków w bilansie otwarcia. 4. Dekretowanie dokumentów księgowych: dekretacja ręczna (rejestry VAT), pieczęcie księgowe, wybrane schematy importu i dekretacji, ewidencja VAT sprzedaży i zakupu, automaty przeksięgowań. |
|
Dzień II. Ćwiczenia praktyczne (4 godz.) | |
Razem 8 godz. |
EFEKTEM KSZTAŁCENIA NA KURSIE BĘDZIE:
1) poznanie zasad zastosowania i wykorzystania programów komputerowych w księgowości,
2) umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
3) umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania.
SPOSÓB I FORMA ZALICZENIA:
Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydanego na podstawie § 23 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2175).
DODATKOWE INFORMACJE:
Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.wroclaw.skwp.pl.
Liczba miejsc ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia, które nadejdą po zamknięciu listy zgłoszeń są umieszczane na liście rezerwowej.
Potwierdzenie o uczestnictwie w szkoleniu prześlemy pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Wykładowcy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Realizacja szkolenia uzależniona jest od zainteresowania powyższą tematyką.
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI:
Przesłanie formularza online stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać (po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia terminu szkolenia) przed jego rozpoczęciem.
Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta: PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635; tytułem: imię i nazwisko oraz nazwa szkolenia.
Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika.
Rezygnację (najpóźniej na siedem dni roboczych przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@jeleniagora.skwp.pl. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpływu pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.