Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
15.03.2024
Godzina rozpoczęcia kursu:
09:00
Typ:
SZKOLENIE
Tryb:
W DNI ROBOCZE
Opłata:
420,- zł od osoby
400,- złCena dla członków

Szkolenie obejmuje pracę z wykorzystaniem aplikacji Comarch OPTIMA. Słuchacze nauczą się zakładać firmę i poznają podstawowe konfiguracje programu. Po ukończonym kursie uczestnik będzie potrafił zaksięgować podstawowe operacje gospodarcze z wykorzystaniem gotowych schematów księgowych oraz sporządzić podstawowe zestawienia księgowe.

WYKŁADOWCA: MARCIN GAŁKA – wieloletni wykładowca w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce (staż ponad 18 lat), Altkom Akademia, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz wielu innych instytucjach szkolących z zakresu obsługi programów Symfonia, Optima i Płatnik. Absolwent Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku, prezes firmy Soft Consulting Sp. z o.o. na co dzień zajmującej się wdrażaniem i audytem zintegrowanych systemów informatycznych. Swoje doświadczenie zdobył wdrażając programy finansowo-księgowe i kadrowo-płacowe w jednostkach budżetowych, dużych firmach z kapitałem polskim i zagranicznym oraz w wielu mniejszych przedsiębiorstwach.

CEL KURSU ORAZ WYMAGANIA WSTĘPNE DLA SŁUCHACZY:
Celem szkolenia jest, aby osoba która ukończyła szkolenie potrafiła samodzielnie rozpocząć pracę z programem, znając podstawowe zagadnienia księgowe.
Słuchaczami szkolenia mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę doskonalenia zawodowego oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które nie pracowały dotychczas z programem, które już pracują na programie i chciałyby pogłębić swoją wiedzę z tego zakresu oraz pracowników działów księgowych

ORGANIZACJA:

CZAS TRWANIA KURSU: 8 godzin (godzina lekcyjna to 45 minut).9:00 - 15:30
Kurs realizowany jest w formie online.

METODY PRACY I MATERIAŁY SZKOLENIOWE:
Proces kształcenia na szkoleniu realizowany jest w formie zajęć wykładowo-seminaryjnych z ćwiczeniami praktycznymi ONLINE, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą, do którego otrzymują Państwo dostęp za pośrednictwem programu/aplikacji ClickMeeting. W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę, które zostaną przesłane Państwu w formie elektronicznej przed szkoleniem.

OPIS SZKOLENIA I WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Uczestnik powinien dysponować komputerem lub urządzeniem mobilnym, z dostępem do Internetu (przeglądarka Google Chrome lub Firefox).
Szkolenie prowadzone jest w formule online, zapewniającej kontakt z wykładowcą (za
pośrednictwem kamery) poprzez platformą internetową.

PLAN NAUCZANIA:
1. Zakładanie firmy
2. Konfiguracja firmy
3. Obsługa Rejestrów VAT (zakup i sprzedaż)
4. Obsługa Płatności (Preliminarz płatności i moduł Kasa/Bank)
5. Tworzenie Deklaracji
6. Rozliczenia i rozrachunki w systemie
7. Wczytywanie lub wprowadzanie wyciągów bankowych
8. Ćwiczenia z wprowadzania dokumentów
9. Tworzenie kręgów kosztów
10. Księgowania okresowe - księgowanie polis
11. Zagadnienia merytoryczne związane z zasadami księgowania
12. Automatyczne przeksięgowania zapłaconych składek ZUS w KUP
13. Przeksięgowanie kont zespołu 4 i 7 na wynik finansowy
14. Pytania i odpowiedzi

EFEKTEM KSZTAŁCENIA NA KURSIE BĘDZIE:
1) nabycie umiejętności zawodowych z zakresu wykorzystania programu Comarch OPTIMA w księgowości,
2) umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
3) umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania.

SPOSÓB I FORMA ZALICZENIA:
Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydanego na podstawie § 23 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2175).

DODATKOWE INFORMACJE:
Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.wroclaw.skwp.pl.
Liczba miejsc ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia, które nadejdą po zamknięciu listy zgłoszeń są umieszczane na liście rezerwowej.
Potwierdzenie o uczestnictwie w szkoleniu prześlemy pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Wykładowcy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Realizacja szkolenia jest uzależniona od zainteresowania powyższą tematyką. Forma i termin rozpoczęcia i zakończenia kursu mogą ulec zmianie.

WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI:
Przesłanie formularza online stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać przed jego rozpoczęciem.
Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta:
PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635; tytułem: imię i nazwisko/nazwa firmy oraz nazwa szkolenia.
Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika.
Rezygnację (najpóźniej na siedem dni roboczych przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@wroclaw.skwp.pl. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.

ul. Gen. Józefa Bema 7-9/1A
50-265 Wrocław

tel. 71 343 76 27
tel. 71 344 26 82
kom. 531 012 973
kom. SZKOLENIA 601 792 390 Marzena Brzezińska
kom. SZKOLENIA 537 622 800 Zuzanna Niemasz

biuro@wroclaw.skwp.pl
szkolenia@wroclaw.skwp.pl
kursy@wroclaw.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

Oddział w Jeleniej Górze
ul.1-go Maja 76/1B
58-500 Jelenia Góra

tel.75 64 12 200
kom.603 783 626

szkolenia@jeleniagora.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

godziny otwarcia biura:
7:30 do 15:30