POGOTOWIE RATUNKOWE W JELENIEJ GÓRZE
Poszukuje kandydata na stanowisko: Zastępca Głównej Księgowej
Wymiar etatu: praca w pełnym etacie, od poniedziałku do piątku w godz. 725 do 1500
Miejsce wykonywania pracy: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
Główne obowiązki:
- kontrola dowodów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego;
- weryfikacja list płac;
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego;
- sporządzanie deklaracji podatkowych CIT i VAT;
- sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i deklaracji na potrzeby jednostki nadrzędnej oraz innych uprawnionych instytucji np. Urzędu Marszałkowskiego lub Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego;
- nadzór nad gospodarką magazynową.
Wykształcenie:
- wykształcenie wyższe o specjalności ekonomia, finanse, rachunkowość;
- minimum 4-letnie doświadczenie w zawodzie, związane z księgowością i finansami.
Wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego;
- znajomość programu Rewizor, Subiekt;
- biegła znajomość MS Exsel;
- rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
Wymagania dodatkowe:
- terminowość, staranność, dokładność;
- zaangażowanie i rozwinięte zdolności komunikacyjne;
- umiejętność pracy w zespole.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej CV do dnia 15.09.2020 r.
na adres do korespondencji Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze: 58-506 Jelenia Góra ul. Ogińskiego 6 lub email pogotowiejg@999.jgora.pl
Oferta musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze. Wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępny jest na stronie internetowej w zakładce ogłoszenia.
Oferty nie zawierające zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą rozpatrywane
w procesie rekrutacji.
Obowiązek informacyjny dla kandydatów biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym w Pogotowiu Ratunkowym w Jeleniej Górze
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych dalej zwane: „RODO”), informujemy iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ul. Cieplicka 126A w Jeleniej Górze.
- Kontakt do Inspektora Danych Osobowych e-mail: : ido@999.jgora.pl
- Dane są zbierane w celu ich przetwarzania w związku z prowadzonym postępowaniem rekrutacyjnym na stanowisko pracy.
- Pozyskiwanie danych wynika z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora tj. art. 6 ust. 1 ( RODO ).
- Dane mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, lub innym podmiotom, jeżeli ich przekazanie wynika z obowiązujących przepisów prawa.
- Dane będą przechowywane do dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na przyszłe rekrutacje przez okres 6 miesięcy. Po tym okresie zostaną zniszczone.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania i uzupełnienia danych osobowych, które można zrealizować za pomocą wniosków znajdujących się na stronie internetowej pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze przesyłanych drogą e-mailową na adres inspektora ochrony danych lub złożonych w sekretariacie Pogotowie Ratunkowe we Jeleniej Górze, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Dane wprowadzone do systemu informatycznego nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą poddawane profilowaniu.
- Administrator danych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.