Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej w Nielestnie
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Nielestnie
na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530 t.j.)
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Księgowy/księgowa – kasjer/kasjerka
1.Wymagania niezbędne (formalne):
- Wykształcenie średnie - policealne, pomaturalne, bądź średnie zawodowe - o kierunku ekonomicznym, minimalny staż pracy – 2 lata,
- Znajomość przepisów w zakresie rachunkowości i finansów publicznych,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Umiejętność obsługi komputera oraz programów typu: Excel, Word,
- Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub organach administracji rządowej,
- Znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
- Znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- Znajomość i obsługa programu „PŁATNIK” i "SIGID",
- Samodzielność, kreatywność, komunikatywność, dokładność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, wysoka kultura osobista.
- Warunki zatrudnienia:
- Praca w siedzibie pracodawcy,
- Praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Domu Pomocy Społecznej w Nielestnie
- Planowany termin rozpoczęcia świadczenia pracy grudzień 2022 r.
3. Zakres wykonywanych zadań:
- Naliczanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dotyczącej wynagrodzeń z tytułu umowy
o pracę i umów zleceń, - Obsługa programu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik,
- Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń, sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych i deklaracji wynikających z przepisów o ubezpieczeniu społecznym i podatku dochodowym od osób fizycznych,
- Sporządzanie analiz płacowych, prognoz, sprawozdawczości, sprawozdań statystycznych
i informacji w zakresie wysokości wynagrodzeń, - Prowadzenie grupowego ubezpieczenia pracowników, naliczanie i odprowadzanie składek,
- Sporządzanie i przyjmowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji księgowych i gospodarczych, kontrola formalno-rachunkowa,
- Sporządzanie przelewów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Prowadzenie operacji kasowych depozytów mieszkańców wpłaty i wypłaty środków zgodnie
z obowiązującymi przepisami, - Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora i Głównego księgowego wchodzących w zakres działu księgowości,
- Odpowiedzialność za należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji finansowo-księgowej.
4.Wymagane dokumenty:
- CV,
- List motywacyjny z opisem doświadczenia zawodowego,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- Oświadczenie o posiadaniu pełniej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
5. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać drogą korespondencyjną na adres: Dom Pomocy Społecznej, Nielestno 17, 59-610 Wleń, w terminie do dnia 27.12.2022 r. (liczy się data wpływu).
Osoby spełniające wymagania określone w ogłoszeniu mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o terminie której kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Domu Pomocy Społecznej przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po tym okresie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć dokumenty w oryginale poświadczające wykształcenie, nabyte umiejętności oraz świadectwa pracy