ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • księgowanie dokumentów ( m.in. faktury, wyciągi bankowe, PK, inne)
  • znajomość zagadnień VAT
  • rozliczanie podatku VAT i sporządzanie pliku JPK
  • rozliczanie podatku PIT, CIT
  • weryfikacja rozrachunków na kontach księgowych
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • przygotowywanie sprawozdań GUS
  • przygotowywanie i kontrola RMK
  • kontrola merytoryczna i rachunkowa dokumentów
  • monitorowanie zmian w przepisach podatkowych
  • współpraca, kontakt z instytucjami zewnętrznymi (m.in. banki, urzędy)
  • sporządzanie okresowych raportów i zestawień

WYMAGANIA:

  • wykształcenie kierunkowe (finanse lub rachunkowość)
  • 2 letnie doświadczenie zawodowe
  • dobra znajomość przepisów księgowych i  podatkowych
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność myślenia analitycznego, dokładność sumienność
  • mile widziana znajomość programu SYMFONI

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę na pełny etat oraz atrakcyjne warunki wynagrodzenia (zależne od posiadanej wiedzy i doświadczenia),
  • pracę w nowym przedsiębiorstwie,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • szkolenia specjalistyczne,

WYMAGANE DOKUMENTY:

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu  motywacyjnego na adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Rekreacji Sp. z o.o. w Lubinie,

59-300 Lubin, ul. Odrodzenia 28 B, tel. 76 746 56 15

lub pocztą elektroniczną na e-mail: biuro@dcrir.lubin.pl

Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia rekrutacji na każdym etapie bez podania przyczyny.

Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Rekreacji w Lubinie. Przed wysłaniem oferty  prosimy o zapoznanie się                         z obowiązkiem informacyjnym j.n.:

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH dla kandydata do pracy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Rekreacji Spółka z o. o, ul. Odrodzenia 28 b, 59-300 Lubin (dalej Administrator).
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji do pracy.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
  5. 6 ust.1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
  6. 6 ust.1 lit. a) RODO - osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów – zgoda dotyczy przetwarzania danych także podczas przyszłych rekrutacji,
  7. ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
  8. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
  9. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku gdy kandydat wyrazi zgodę na przetwarzanie przez okres dłuższy, w celach przyszłych rekrutacji, dane będą przetewarzane do czasu wycofania zgody.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
  11. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. żądania dostępu do danych,
    2. żądania sprostowania danych,
    3. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Stawki 2, 00-913 Warszawa,
    4. sprzeciwu wobec przetwarzania,
    5. do cofnięcia zgody dotyczącej przetwarzania danych także podczas przyszłych rekrutacji, w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  13. Podanie danych jest obligatorycje, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w pozostałym zakresie dobrowolne.
  14. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości rozpatrzenia podania.

 

 

 

 

 

ul. Gen. Józefa Bema 7-9/1A
50-265 Wrocław

tel. 71 343 76 27
tel. 71 344 26 82
kom. 531 012 973
kom. SZKOLENIA 601 792 390 Marzena Brzezińska
kom. SZKOLENIA 537 622 800 Estera Jaroszewska

biuro@wroclaw.skwp.pl
szkolenia@wroclaw.skwp.pl
kursy@wroclaw.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

Oddział w Jeleniej Górze
ul.1-go Maja 76/1B
58-500 Jelenia Góra

tel.75 64 12 200
kom.603 783 626

szkolenia@jeleniagora.skwp.pl

PKO Bank Polski S.A. 71 1020 5242 0000 2702 0018 6635

godziny otwarcia biura:
7:30 do 15:30