ZAKRES OBOWIAZKÓW:
- księgowanie dokumentów ( m.in. faktury, wyciągi bankowe, PK, inne)
- znajomość zagadnień VAT
- rozliczanie podatku VAT i sporządzanie pliku JPK
- rozliczanie podatku PIT, CIT
- weryfikacja rozrachunków na kontach księgowych
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
- przygotowywanie sprawozdań GUS
- przygotowywanie i kontrola RMK
- kontrola merytoryczna i rachunkowa dokumentów
- monitorowanie zmian w przepisach podatkowych
- współpraca, kontakt z instytucjami zewnętrznymi (m.in. banki, urzędy)
- sporządzanie okresowych raportów i zestawień
WYMAGANIA:
- wykształcenie kierunkowe (finanse lub rachunkowość)
- 2 letnie doświadczenie zawodowe
- dobra znajomość przepisów księgowych i podatkowych
- dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność myślenia analitycznego, dokładność sumienność
- mile widziana znajomość programu SYMFONI
OFERUJEMY:
- umowę o pracę na pełny etat oraz atrakcyjne warunki wynagrodzenia (zależne od posiadanej wiedzy i doświadczenia),
- pracę w nowym przedsiębiorstwie,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- szkolenia specjalistyczne,
WYMAGANE DOKUMENTY:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Rekreacji Sp. z o.o. w Lubinie,
59-300 Lubin, ul. Odrodzenia 28 B, tel. 76 746 56 15
lub pocztą elektroniczną na e-mail: biuro@dcrir.lubin.pl
Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia rekrutacji na każdym etapie bez podania przyczyny.
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Rekreacji w Lubinie. Przed wysłaniem oferty prosimy o zapoznanie się z obowiązkiem informacyjnym j.n.:
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH dla kandydata do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Rekreacji Spółka z o. o, ul. Odrodzenia 28 b, 59-300 Lubin (dalej Administrator).
- W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji do pracy.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
- 6 ust.1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
- 6 ust.1 lit. a) RODO - osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów – zgoda dotyczy przetwarzania danych także podczas przyszłych rekrutacji,
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
- Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku gdy kandydat wyrazi zgodę na przetwarzanie przez okres dłuższy, w celach przyszłych rekrutacji, dane będą przetewarzane do czasu wycofania zgody.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
- Posiada Pani/Pan prawo:
- żądania dostępu do danych,
- żądania sprostowania danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Stawki 2, 00-913 Warszawa,
- sprzeciwu wobec przetwarzania,
- do cofnięcia zgody dotyczącej przetwarzania danych także podczas przyszłych rekrutacji, w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
- Podanie danych jest obligatorycje, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w pozostałym zakresie dobrowolne.
- Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości rozpatrzenia podania.