Twój zakres obowiązków:
- prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,
- kontrola rozrachunków z odbiorcami, dostawcami krajowymi i zagranicznymi, uzgadnianie sald,
- przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych,
- księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych,
- uzgadnianie rozrachunków,
- czynności związane z zamknięciem miesiąca oraz roku,
- archiwizacja i segregacja dokumentacji,
- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- sporządzanie zestawień i raportów,
- nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej,
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- zlecone prace administracyjne,
- wsparcie zespołu w bieżącej pracy
Nasze wymagania:
- minimum podstawowa wiedza z zakresu księgowości (warunek konieczny),
- minimum roczne doświadczenie w pracy w działach finansowo-księgowych,
- samodzielność, odpowiedzialność i bardzo dobra organizacja pracy,
- zaangażowanie i wysoka kultura osobista,
- wykształcenie minimum średnie,
- podstawowa znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość MS Excel
CV prosimy wysyłać na adres:
Miejsce pracy: Huta Julia, ul. Kryształowa 73, 58-573 Piechowice