Strona główna img Aktualności img Zapraszamy na warsztaty - Kolorowa Komunikacja z Klientami

Zapraszamy na warsztaty - Kolorowa Komunikacja z Klientami

 

 

                                      

                          Jelenia Góra 14.06.2018

                                                 Klub Biur Rachunkowych 20.06.2018

 

Cel kursu oraz wymagania wstępne dla słuchaczy:

Szkolenie jest adresowane do pracowników z obszaru księgowości i stanowi uzupełnienie wiedzy dotyczącej obsługi Klientów. Głównym celem jest dostarczenie wiedzy i umiejętności przydatnych w obsłudze Klientów, a także zwiększających efektywność procesu współpracy z Klientami, poprzez nastawienie na długotrwałe budowanie relacji z Klientem

Metody pracy i materiały szkoleniowe:  

Uczestnicy podczas szkolenia będą mieli okazję poznać zagadnienia, pomagające zbudować zaufanie w relacji z Klientem, za zachowaniem empatycznego i elastycznego podejścia do oczekiwań Klientów. Warsztaty obejmą w szczególności aspekty:

  • Typy osobowościowe, a sposób komunikacji z danym typem Klienta;
  • Wypracowanie relacji na zachowanie Klienta;
  • Minimalizowanie sytuacji trudnych w relacji z Klientami, poprzez adekwatne działania dla danego typu osobowości;

 

Szkolenie prowadzone jest w aktywnej formule angażując uczestników. Po każdym module trener wraz z grupą wyciągają wnioski na temat różnych aspektów rozmowy z Klientami i sposobów radzenia sobie w trakcie różnych wariantów obsługi potrzeb i zgłoszeń Klientów. Wnioski odnoszone są do rzeczywistych sytuacji, dzięki czemu uczestnicy mogą wypracować własne pomysły na modyfikowanie swoich zachowań.

 

Przebieg szkolenia:

W pierwszej części szkolenia, odbędzie się wprowadzenie uczestników w zasady przebiegu całego szkolenia.

Uczestnicy będą przechodzić przez kolejne bloki aktywności szkoleniowych, angażując ich w tematykę związaną kompetencją komunikacyjną niezbędną w trakcie procesu obsługi Klientów.

  • „Typy Klientów i sposób komunikacji z poszczególnymi typami osobowości"

Jednym z zadań tego bloku szkoleniowego będzie wypełnienie kwestionariusza przez każdego z uczestników, a następnie poszukiwanie różnic w sposobie komunikacji między danymi typami temperamentu. Głównym celem jest uczynienie komunikacji zindywidualizowanej do danego typu osobowościowego rozmówcy.

  • "Instrukcja obsługi typu Klienta"

Celem części trzeciej będzie wypracowanie przez uczestników listy reakcji na zgłoszenie.

Efektem kształcenia na kursie będzie:

  1. Znajomość swoich obszarów, z zakresu kompetencji komunikacyjnych przydatnych w prowadzeniu rozmów z Klientami.
  2. Wiedza, jakie podejście stosować w celu empatycznego i uprzejmego rozwiązania problemu Klienta.
  3. Rozpoznanie typu rozmówcy i dostosowanie sposobu komunikacji do najważniejszych cech Klienta, tak aby komunikacja była zindywidualizowana.
  4. Świadomość, jakie czynniki wpływają na negatywną ocenę obsługi przez Klientów i jaki ma to wpływ na wizerunek firmy.

 

Szkolenie poprowadzi: Agnieszka Kotarba – Coach, trener biznesu. Psycholog – specjalizacja w psychologii przedsiębiorczości i zarządzania.

 

Odpłatność za uczestnictwo wynosi: 50zł /brutto

 

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić i wysłać formularz zgłoszeniowy

na adres e-mail: biuro@wroclaw.skwp.pl 

 

 

 

Ilość miejsc ograniczona.

 

Informacje: tel.: 71/3437627                 e-mail:  biuro@wroclaw.skwp.pl     

 

 

 

 

 

 

 

© 2018 Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Oddział Dolnośląski we Wrocławiu. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka plików cookies | Regulamin